“Barcelona en família” Mònica Cuende

Gaudir de la ciutat amb la família sense buidar les butxaques? Sí, és possible!

Tant si formeu un nucli monoparental com si sou una colla nombrosa, aquesta guia familiar us presenta activitats originals pensades per tal que visqueu noves experiències plegats i redescobriu l’entorn en el qual vivim…, sense haver de pensar en la butxaca.

Eclipsis solars, trekking musical, horts autogestionats, reforestacions, grimpades a la ciutat, volades d’estels, biblioteca a la platja, observacions d’ocells i avions, viatges subterranis, cinema d’animació, bicicletada per la rive gauche, diades d’altres països…, il·lusió i màgia a dojo! I tot amanit amb històries, anècdotes, calendaris i informació útil.

A Barcelona en família trobareu idees de tota mena per gaudir del temps d’oci amb els més petits de la casa tinguin l’edat que tinguin i sense gastar ni un euro!

Edita Ara Llibres

Share

Deja un comentario


3 × = seis